Motorsport » Sporty samochodowe » DTM zmienia zasady użycia DRS i dociążania samochodów, daje przywileje techniczne BMW

DTM zmienia zasady użycia DRS i dociążania samochodów, daje przywileje techniczne BMW
Niemiecka seria wyścigowa samochodów turystycznych DTM ogłosiła zmiany na sezon 2016 w zasadach posługiwania się DRS i dociążania samochodów.
Od tego roku kierowcy będą mogli "otwierać" tylne skrzydło tylko określoną ilość razy (na razie nie podano, ile wyniesie limit), aby używano systemu zgodnie z jego przeznaczeniem do wyprzedzania, a nie tylko do szybszej jazdy, jak to czasami bywało. W dalszym ciągu warunkiem aktywowania DRS jest podążanie nie więcej niż sekundę za rywalem.
Jeśli chodzi o balast, teraz samochody będą spowalniane dodatkowymi kilogramami dla wyrównywania szans w zależności od wyników kwalifikacji, nie wyścigów.
Przywileje dla BMW
DTM dodatkowo ogłosiło przyznanie BMW specjalnych przywilejów technicznych w postaci pozwolenia na odciążenie modelu M4 o 7,5 kilograma oraz poszerzenie mu tylnego skrzydła o 5 centymetrów - mimo, że bawarski koncern został mistrzem producentów zeszłego roku. Zwrócono uwagę na deficyt osiągów auta, którego BMW nie może nadrobić przez przepisy homologacyjne.
Od tego roku kierowcy będą mogli "otwierać" tylne skrzydło tylko określoną ilość razy (na razie nie podano, ile wyniesie limit), aby używano systemu zgodnie z jego przeznaczeniem do wyprzedzania, a nie tylko do szybszej jazdy, jak to czasami bywało. W dalszym ciągu warunkiem aktywowania DRS jest podążanie nie więcej niż sekundę za rywalem.
Jeśli chodzi o balast, teraz samochody będą spowalniane dodatkowymi kilogramami dla wyrównywania szans w zależności od wyników kwalifikacji, nie wyścigów.
Przywileje dla BMW
DTM dodatkowo ogłosiło przyznanie BMW specjalnych przywilejów technicznych w postaci pozwolenia na odciążenie modelu M4 o 7,5 kilograma oraz poszerzenie mu tylnego skrzydła o 5 centymetrów - mimo, że bawarski koncern został mistrzem producentów zeszłego roku. Zwrócono uwagę na deficyt osiągów auta, którego BMW nie może nadrobić przez przepisy homologacyjne.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
DTM zmienia zasady użycia DRS i dociążania samochodów, daje przywileje techniczne BMW
Podobne: DTM zmienia zasady użycia DRS i dociążania samochodów, daje przywileje techniczne BMW



.jpg)
Podobne galerie: DTM zmienia zasady użycia DRS i dociążania samochodów, daje przywileje techniczne BMW



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit BMW
Galerie zdjęć
Newsletter