Motorsport » Sporty samochodowe » Eurosport przypomni wielkie momenty w sportach motorowych

Eurosport przypomni wielkie momenty w sportach motorowych
2015-10-08 - G. Filiks Tagi: Wyścigi, Sporty Motorowe, Eurosport
Dunlop, jeden z najbardziej utytułowanych producentów opon w historii 24-godzinnego wyścigu Le Mans, oraz Eurosport, wiodący ogólnoeuropejski nadawca programów sportowych, zrealizują wspólną kampanię „Great Fightbacks - Wielkie Momenty sportu motorowego”, nawiązującą do najbardziej emocjonujących wyścigów w historii sportu motorowego. Fani poznają sylwetki kierowców i motocyklistów, którzy wykazali się największym charakterem, determinacją oraz wytrwałością w walce o powrót na szczyt.
Premierowe odcinki zostaną wyemitowane przez kanał Eurosport w 54 krajach już w listopadzie. W tym samym czasie zadebiutuje też nowa kampania reklamowa Dunlopa. W pierwszym odcinku miłośnicy sportów motorowych poznają niewiarygodną historię dwukrotnego mistrza świata MotoGP Marka Marqueza, który podczas wyścigu w Portugalii w klasie 125cc w 2010 roku zdołał przebić się z ostatniego miejsca na pierwsze. Hiszpan popisał się wtedy nie tylko fenomenalnym awansem, ale dowiódł też, że posiada talent na miarę supergwiazdy. Historia ta zostanie wyemitowana przed finałem sezonu MotoGP. Drugi odcinek będzie poświęcony emocjonującym zmaganiom zespołu Jota w 24-godzinnym wyścigu na Le Mans w kategorii LMP2 w sezonie 2014, gdzie walka o zwycięstwo rozegrała się dosłownie w ostatnich minutach. Jego emisja, 21 listopada, poprzedzi ostatnią eliminację Długodystansowych Mistrzostw Świata (WEC) w Bahrajnie.
Prezentowane wydarzenia są zarówno istotną częścią historii sportów motorowych, jak i marki Dunlop, która już od ponad 125 lat odgrywa ważną rolę w wyścigach, dostarczając opony zespołom i pomagając kierowcom oraz motocyklistom osiągać spektakularne wyniki na torach.
„Historie, które opowiemy w nowej serii ‘Great Fightbacks’, przedstawiają wytrwałość, intuicję i determinację, jaką musieli wykazać się najlepsi motocykliści, kierowcy i zespoły świata, aby zwyciężać. Droga do sukcesu jest pełna ekscytujących wyzwań i podobny przekaz towarzyszy też naszej nowej reklamie telewizyjnej”. - powiedział Guillaume Carli, szef marketingu opon osobowych Dunlop w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.
Prowadzony wspólnie z Eurosportem projekt wpisuje się w filozofię marki Dunlop oraz w zainaugurowaną w tym roku kampanię pod hasłem „Forever Forward”. Jej częścią jest nowa reklama telewizyjna „One second”, której oficjalna premiera odbędzie się na kanale Eurosport w listopadzie. Opowiada ona historię kierowcy, który odwołuje się do doświadczeń życiowych, by dać z siebie wszystko w „jednej sekundzie, która decyduje o wszystkim”. Zobaczcie ją poniżej:
Premierowe odcinki zostaną wyemitowane przez kanał Eurosport w 54 krajach już w listopadzie. W tym samym czasie zadebiutuje też nowa kampania reklamowa Dunlopa. W pierwszym odcinku miłośnicy sportów motorowych poznają niewiarygodną historię dwukrotnego mistrza świata MotoGP Marka Marqueza, który podczas wyścigu w Portugalii w klasie 125cc w 2010 roku zdołał przebić się z ostatniego miejsca na pierwsze. Hiszpan popisał się wtedy nie tylko fenomenalnym awansem, ale dowiódł też, że posiada talent na miarę supergwiazdy. Historia ta zostanie wyemitowana przed finałem sezonu MotoGP. Drugi odcinek będzie poświęcony emocjonującym zmaganiom zespołu Jota w 24-godzinnym wyścigu na Le Mans w kategorii LMP2 w sezonie 2014, gdzie walka o zwycięstwo rozegrała się dosłownie w ostatnich minutach. Jego emisja, 21 listopada, poprzedzi ostatnią eliminację Długodystansowych Mistrzostw Świata (WEC) w Bahrajnie.
„Historie, które opowiemy w nowej serii ‘Great Fightbacks’, przedstawiają wytrwałość, intuicję i determinację, jaką musieli wykazać się najlepsi motocykliści, kierowcy i zespoły świata, aby zwyciężać. Droga do sukcesu jest pełna ekscytujących wyzwań i podobny przekaz towarzyszy też naszej nowej reklamie telewizyjnej”. - powiedział Guillaume Carli, szef marketingu opon osobowych Dunlop w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.
Prowadzony wspólnie z Eurosportem projekt wpisuje się w filozofię marki Dunlop oraz w zainaugurowaną w tym roku kampanię pod hasłem „Forever Forward”. Jej częścią jest nowa reklama telewizyjna „One second”, której oficjalna premiera odbędzie się na kanale Eurosport w listopadzie. Opowiada ona historię kierowcy, który odwołuje się do doświadczeń życiowych, by dać z siebie wszystko w „jednej sekundzie, która decyduje o wszystkim”. Zobaczcie ją poniżej:
źródło: informacja prasowa
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Eurosport przypomni wielkie momenty w sportach motorowych
Podobne: Eurosport przypomni wielkie momenty w sportach motorowych




Podobne galerie: Eurosport przypomni wielkie momenty w sportach motorowych
Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć