Motorsport  »  Sporty samochodowe  »  DTM: DRS zrobi różnicę na Brands Hatch? Kierowcy podzieleni
			
			
			
			 
									
					
					DTM: DRS zrobi różnicę na Brands Hatch? Kierowcy podzieleni
							2013-05-15 - G. Filiks     Tagi: DTM, Brands Hatch, DRS, Paffett, Ekstrom
						
						
						Regulacja tylnego spojlera znacznie ułatwiła wyprzedzanie w serii DTM podczas wyścigu na Hockenheimringu, ale czy oryginalna charakterystyka pętli Brands Hatch, która nadchodzącego weekendu zorganizuje drugą rundę sezonu 2013, nie uczyni DRS bezużytecznym dla walki koło w koło?
W trakcie tegorocznych zawodów DTM na torze Hockenheimring naliczono aż 45 manewrów wyprzedzania, 32 więcej niż widziano podczas poprzedniej wizyty Deutsche Tourenwagen Masters tam. Oprócz DRS, rywalizować bezpośrednio pomogło kierowcom wprowadzenie miękkich opon. Jednak były dwukrotny mistrz DTM Mattias Ekstrom (Audi) ma duże wątpliwości, czy DRS zrobi różnicę również na Brands Hatch, posiadającym bardzo krótką prostą startową. Wersja Indy angielskiego obiektu, po której niemiecka seria będzie się ścigać, cała liczy niecałe 2 kilometry.
„Prosta na Brands Hatch prawdopodobnie nie jest wystarczająco długa, aby użyć na niej DRS do wyprzedzenia rywala". - powiedział Ekstrom serwisowi Autosport. „Osiąga się tam dużo niższe prędkości maksymalne niż na Hockenheimringu. „Dzięki DRS na Brands Hatch zbliżysz się do samochodu z przodu, ale prawdopodobnie zbyt mało, aby wyprzedzić. Tak więc zapewne ustawimy auto bardziej pod kwalifikacje, bo ruszanie z przodu stawki jest tam bardzo ważne".
Opinii Ekstroma nie podziela Gary Paffett (Mercedes), który wygrał na Brands Hatch ubiegłego roku.
	
	
	
	
						„Na pętli Indy zawsze próbujesz zmusić konkurenta do błędu". - tłumaczył doświadczony Brytyjczyk. „Jeżeli rywal na łuku Clearways pojedzie szeroko, albo przynajmniej trochę za późno wciśnie pedał gazu, w zakręcie Paddock z pomocą DRS bez wątpienia będzie można go przejść, nawet po zewnętrznej.„Gdybyś w Paddock nawet tylko zrównał się z innym wozem, możesz pojechać wewnętrzną stroną i zyskać pozycję na zakręcie Druids. Wcześniej to nie było możliwe". - dodał.
					
W trakcie tegorocznych zawodów DTM na torze Hockenheimring naliczono aż 45 manewrów wyprzedzania, 32 więcej niż widziano podczas poprzedniej wizyty Deutsche Tourenwagen Masters tam. Oprócz DRS, rywalizować bezpośrednio pomogło kierowcom wprowadzenie miękkich opon. Jednak były dwukrotny mistrz DTM Mattias Ekstrom (Audi) ma duże wątpliwości, czy DRS zrobi różnicę również na Brands Hatch, posiadającym bardzo krótką prostą startową. Wersja Indy angielskiego obiektu, po której niemiecka seria będzie się ścigać, cała liczy niecałe 2 kilometry.
„Prosta na Brands Hatch prawdopodobnie nie jest wystarczająco długa, aby użyć na niej DRS do wyprzedzenia rywala". - powiedział Ekstrom serwisowi Autosport. „Osiąga się tam dużo niższe prędkości maksymalne niż na Hockenheimringu. „Dzięki DRS na Brands Hatch zbliżysz się do samochodu z przodu, ale prawdopodobnie zbyt mało, aby wyprzedzić. Tak więc zapewne ustawimy auto bardziej pod kwalifikacje, bo ruszanie z przodu stawki jest tam bardzo ważne".
Opinii Ekstroma nie podziela Gary Paffett (Mercedes), który wygrał na Brands Hatch ubiegłego roku.
źródło: autosport.com
										
					
				Dodaj komentarz
					Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
				logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
					Komentarze do:
DTM: DRS zrobi różnicę na Brands Hatch? Kierowcy podzieleni
Podobne: DTM: DRS zrobi różnicę na Brands Hatch? Kierowcy podzieleni
				 DTM, Brands Hatch, Wyścig: Paffett leje u siebie BMW i Audi »
DTM, Brands Hatch, Wyścig: Paffett leje u siebie BMW i Audi »
					
					 DTM, Brands Hatch, Kwalifikacje: Paffett zdobywa pole position na własnym terenie »
DTM, Brands Hatch, Kwalifikacje: Paffett zdobywa pole position na własnym terenie »
					
					 DTM: Ekstrom przyznaje, że Audi musi przyśpieszyć »
DTM: Ekstrom przyznaje, że Audi musi przyśpieszyć »
					
					 Weekend w motorsporcie: Vergne mistrzem Formuły E »
Weekend w motorsporcie: Vergne mistrzem Formuły E »
					
				Podobne galerie: DTM: DRS zrobi różnicę na Brands Hatch? Kierowcy podzieleni
				
				
				
				
				Najczęściej czytane w tym miesiącu
				 Verstappen wygrywa w debiucie GT3 na Nürburgringu. To nie koniec, a dopiero początek przygody! »
Verstappen wygrywa w debiucie GT3 na Nürburgringu. To nie koniec, a dopiero początek przygody! »
					
					 Tymek Kucharczyk mistrzem Euroformula Open! Historyczny triumf Polaka na Monzy o 0,001 sekundy! »
Tymek Kucharczyk mistrzem Euroformula Open! Historyczny triumf Polaka na Monzy o 0,001 sekundy! »
					
					 Polak w Formule 3! Maciej Gładysz dołączy do zespołu, w którym startował Hamilton, Russell i Leclerc »
Polak w Formule 3! Maciej Gładysz dołączy do zespołu, w którym startował Hamilton, Russell i Leclerc »
					
				Tapety na pulpit 
				
				
				
				
				
				
				
			Newsletter
			
Galerie zdjęć


 Mattias Ekstrom
Mattias Ekstrom prosta startowa Brands Hatch
prosta startowa Brands Hatch
 Mattias Ekstrom i Gary Paffett
Mattias Ekstrom i Gary Paffett

.jpg)
 
						
						 
						
						 Tapety
						
						Tapety   Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory
Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim!
Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim! Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V!
Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V! Tapety Lexus
Tapety Lexus  Grand Prix Bahrajnu - Sakhir - Pitbabes
Grand Prix Bahrajnu - Sakhir - Pitbabes  
 
			
 
 
			