Motorsport » Sporty samochodowe » WEC: Porsche najszybsze pierwszego dnia testów przed sezonem 2016

WEC: Porsche najszybsze pierwszego dnia testów przed sezonem 2016
2016-03-26 - G. Filiks Tagi: WEC, Wyścigi długodystansowe, World Endurance Championship, Paul Ricard, Porsche, Testy, LMP1
Prototyp Porsche dyktował tempo w najwyższej kategorii LMP1 pierwszego dnia testów mistrzostw świata w wyścigach długodystansowych (WEC) przed sezonem 2016 na torze Paul Ricard.
Samochód obrońców tytułu w rękach Neela Janiego (posiadacza rekordu toru, na którym są rozgrywane 24-godzinne zawody Le Mans) uzyskał czas 1:37,487 i wyprzedził o 0,860 sekundy nową Toyotę prowadzoną przez Kazukiego Nakajimę oraz o 1,906 sekundy nowe Audi dosiadane przez Benoita Treluyera. Toyota bądź co bądź w przeciwieństwie do rywali nie używała pakietu aerodynamicznego z dużym dociskiem, a tego z małym.
Auta LMP1 są wolniejsze niż zeszłego roku w wyniku odgórnego narzucenia im mniejszego spalania, właśnie po to, by zmniejszyć osiągi.
W LMP2 po pierwszej połowie "prologu" najszybszy jest prototyp Gibson 015S z silnikiem Nissana zespołu Strakka Racing. Nick Leventis ustanowił nim rezultat 1:46,976
W GTE Pro górą okazało się fabryczne Ferrari 488 GTE, którym Gianmaria Bruni zanotował wynik 1:57,808. W GTE Am zaś najlepszy był Chevrolet Corvette C7.R ekipy Larbre Competition, dzięki czasowi 1:58,268 Paolo Rubertiego. Dzień podzielony był na trzy sesje - poranną, popołudniową i wieczorną. Dzisiaj powtórka.
Samochód obrońców tytułu w rękach Neela Janiego (posiadacza rekordu toru, na którym są rozgrywane 24-godzinne zawody Le Mans) uzyskał czas 1:37,487 i wyprzedził o 0,860 sekundy nową Toyotę prowadzoną przez Kazukiego Nakajimę oraz o 1,906 sekundy nowe Audi dosiadane przez Benoita Treluyera. Toyota bądź co bądź w przeciwieństwie do rywali nie używała pakietu aerodynamicznego z dużym dociskiem, a tego z małym.
Auta LMP1 są wolniejsze niż zeszłego roku w wyniku odgórnego narzucenia im mniejszego spalania, właśnie po to, by zmniejszyć osiągi.
W LMP2 po pierwszej połowie "prologu" najszybszy jest prototyp Gibson 015S z silnikiem Nissana zespołu Strakka Racing. Nick Leventis ustanowił nim rezultat 1:46,976
W GTE Pro górą okazało się fabryczne Ferrari 488 GTE, którym Gianmaria Bruni zanotował wynik 1:57,808. W GTE Am zaś najlepszy był Chevrolet Corvette C7.R ekipy Larbre Competition, dzięki czasowi 1:58,268 Paolo Rubertiego. Dzień podzielony był na trzy sesje - poranną, popołudniową i wieczorną. Dzisiaj powtórka.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
WEC: Porsche najszybsze pierwszego dnia testów przed sezonem 2016
Podobne: WEC: Porsche najszybsze pierwszego dnia testów przed sezonem 2016




Podobne galerie: WEC: Porsche najszybsze pierwszego dnia testów przed sezonem 2016
Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Porsche
Galerie zdjęć
Newsletter