Motorsport » Sporty samochodowe » WTCC: Huff typuje przewagę prywatnych Citroenów nad fabrycznymi Hondami i Volvo

WTCC: Huff typuje przewagę prywatnych Citroenów nad fabrycznymi Hondami i Volvo
Chociaż Citroen wycofał swój fabryczny zespół z Mistrzostw Świata Samochodów Turystycznych (WTCC), jego C-Elysee w sezonie 2017 pozostanie najlepszym samochodem, uważa po zimowych testach Robert Huff.
Czempion sprzed pięciu lat tego roku będzie startował autem francuskiej marki w barwach prywatnego teamu Munnich Motorsport. Brytyjczyk okazał się zdecydowanie najszybszy podczas dwudniowych testów WTCC na torze Monza i wierzy, że jego nowy wóz będzie miał przewagę tempa nad fabrycznymi Hondami Civic oraz Volvo S60.
„Po moich pierwszych okrążeniach w Hiszpanii (podczas prywatnych testów zorganizowanych przed grupowymi - red.) zrozumiałem, w jaki sposób Citroen tak łatwo zdobył trzy razy mistrzostwo świata". - powiedział były kierowca fabrycznych zespołów Hondy, Chevroleta oraz Łady. „Każdy samochód turystyczny jaki prowadziłem miał pewne wady i osobliwości, ale ten nie ma, po prostu spisuje się pod każdym względem, nie ma żadnych minusów ani niczego takiego".
„Wszyscy mówili o tym, jak ciężki jest w prowadzeniu, lecz gdy jeździłem nim po raz pierwszy w Hiszpanii, poczułem natychmiastową jedność z autem".
„Nie mówię, że będziemy najszybsi bez przerwy, ale czuję się bardzo szczęśliwy z tym samochodem".
„Znam Hondę dość dobrze. Ubiegłego roku byłem zaangażowany w jej plany na ten rok, ale teraz, gdy przejechałem się tą maszyną, nie sądzę, by ją dogonili".
„Volvo było za bardzo w tyle zeszłego roku, aby odrobić stratę. Myślę, że będą szybcy i rywalizacja będzie wyrównana, lecz nie uważam, by wyprzedzili ten samochód".Pierwsza tegoroczna runda WTCC w drugi weekend kwietnia w Maroku.
Czempion sprzed pięciu lat tego roku będzie startował autem francuskiej marki w barwach prywatnego teamu Munnich Motorsport. Brytyjczyk okazał się zdecydowanie najszybszy podczas dwudniowych testów WTCC na torze Monza i wierzy, że jego nowy wóz będzie miał przewagę tempa nad fabrycznymi Hondami Civic oraz Volvo S60.
„Po moich pierwszych okrążeniach w Hiszpanii (podczas prywatnych testów zorganizowanych przed grupowymi - red.) zrozumiałem, w jaki sposób Citroen tak łatwo zdobył trzy razy mistrzostwo świata". - powiedział były kierowca fabrycznych zespołów Hondy, Chevroleta oraz Łady. „Każdy samochód turystyczny jaki prowadziłem miał pewne wady i osobliwości, ale ten nie ma, po prostu spisuje się pod każdym względem, nie ma żadnych minusów ani niczego takiego".
„Wszyscy mówili o tym, jak ciężki jest w prowadzeniu, lecz gdy jeździłem nim po raz pierwszy w Hiszpanii, poczułem natychmiastową jedność z autem".
„Znam Hondę dość dobrze. Ubiegłego roku byłem zaangażowany w jej plany na ten rok, ale teraz, gdy przejechałem się tą maszyną, nie sądzę, by ją dogonili".
„Volvo było za bardzo w tyle zeszłego roku, aby odrobić stratę. Myślę, że będą szybcy i rywalizacja będzie wyrównana, lecz nie uważam, by wyprzedzili ten samochód".Pierwsza tegoroczna runda WTCC w drugi weekend kwietnia w Maroku.
źródło: touringcartimes.com
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
WTCC: Huff typuje przewagę prywatnych Citroenów nad fabrycznymi Hondami i Volvo
Podobne: WTCC: Huff typuje przewagę prywatnych Citroenów nad fabrycznymi Hondami i Volvo




Podobne galerie: WTCC: Huff typuje przewagę prywatnych Citroenów nad fabrycznymi Hondami i Volvo
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Honda
Newsletter
Galerie zdjęć