Motorsport » Sporty samochodowe » WTCC potrzebuje odejścia Citroena wg Huffa

WTCC potrzebuje odejścia Citroena wg Huffa
2015-12-27 - G. Filiks Tagi: WTCC, Citroen C-Elysee, Citroen, Huff
Odejście Citroena z Mistrzostw Świata Samochodów Turystycznych pomoże im zamiast zaszkodzić, nie ma wątpliwości zwycięzca serii z 2012 roku Robert Huff.
Zobacz także: WTCC: Huff w Hondzie Civic, Chilton w Citroenie C-Elysee? »Citroen, który dominuje w WTCC odkąd rozpoczął starty zeszłego roku modelem C-Elysee, niedawno ogłosił decyzję o opuszczeniu cyklu po sezonie 2016.
Huff liczy, że dzięki temu w 2017 roku kibice będą mogli emocjonować się rywalizacją różnych samochodów na czele stawki, mając nadzieję na wyrównane osiągi Hondy, Łady, Chevroleta oraz wracającego do mistrzostw w następnym sezonie Volvo.
„Jak bardzo WTCC potrzebowało przyjścia Citroena, tak bardzo potrzebuje jego odejścia, ponieważ po prostu jest zbyt silny dla rywali. Problem tkwi w tym, że ostatecznie wykonał niesamowitą robotę". - tłumaczył Brytyjczyk serwisowi Autosport. „Jednym z powodów takiego stanu rzeczy jest astronomiczny budżet Citroena w porównaniu do innych. Są też bardzo dobrym zespołem".
„Wiedzą co robią, ich silnik był używany od wielu lat w rajdach i tak dalej".
„Nie mogę im niczego odbierać, ale fakty są takie, że inni producenci nie są skłonni włożyć w WTCC tak dużo pieniędzy jak oni, więc zawsze byliby o krok przed konkurencją".
„Jeżeli usuniesz Citroena, Honda, Chevrolet i Łada mają dosyć zbliżone tempo, a przychodzące Volvo - trzymajmy kciuki, by nie wykonali tak dobrej roboty jak Citroen - na pewno będzie od razu konkurencyjne i trzeba będzie się z nim liczyć". - kontynuował.
„Z czterema samochodami dysponującymi mniej więcej taką samą szybkością odzyskamy piekielne mistrzostwa i właśnie tego potrzebujemy".„Nie potrzebujemy kolejnego (fabrycznego) Chevroleta, kolejnego Citroena. Zdobyłem swój tytuł z Chevroletem i na pewno jest teraz świetnie, gdy jeździsz dla Citroena. Potrzebowaliśmy Chevroleta w WTCC tak jak Citroena, dla utrzymania czempionatu przy życiu".
„Ostatecznie Chevrolet odszedł we właściwym momencie i wydaje się, że Citroen też zrobi to w odpowiedniej chwili".Po podejściu Citroena najpewniej tak samo jak jest w przypadku Chevroleta nadal będzie startował jego wóz, wystawiany przez prywatne zespoły.
Zobacz także: WTCC: Huff w Hondzie Civic, Chilton w Citroenie C-Elysee? »
„Jak bardzo WTCC potrzebowało przyjścia Citroena, tak bardzo potrzebuje jego odejścia, ponieważ po prostu jest zbyt silny dla rywali. Problem tkwi w tym, że ostatecznie wykonał niesamowitą robotę". - tłumaczył Brytyjczyk serwisowi Autosport. „Jednym z powodów takiego stanu rzeczy jest astronomiczny budżet Citroena w porównaniu do innych. Są też bardzo dobrym zespołem".
„Wiedzą co robią, ich silnik był używany od wielu lat w rajdach i tak dalej".
„Nie mogę im niczego odbierać, ale fakty są takie, że inni producenci nie są skłonni włożyć w WTCC tak dużo pieniędzy jak oni, więc zawsze byliby o krok przed konkurencją".
„Z czterema samochodami dysponującymi mniej więcej taką samą szybkością odzyskamy piekielne mistrzostwa i właśnie tego potrzebujemy".„Nie potrzebujemy kolejnego (fabrycznego) Chevroleta, kolejnego Citroena. Zdobyłem swój tytuł z Chevroletem i na pewno jest teraz świetnie, gdy jeździsz dla Citroena. Potrzebowaliśmy Chevroleta w WTCC tak jak Citroena, dla utrzymania czempionatu przy życiu".
„Ostatecznie Chevrolet odszedł we właściwym momencie i wydaje się, że Citroen też zrobi to w odpowiedniej chwili".Po podejściu Citroena najpewniej tak samo jak jest w przypadku Chevroleta nadal będzie startował jego wóz, wystawiany przez prywatne zespoły.
źródło: autosport.com
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
2
Komentarze do:
WTCC potrzebuje odejścia Citroena wg Huffa
WTCC potrzebuje odejścia Citroena wg Huffa
Gregory22 2015-12-27 13:39
A może by tak Prywatne zespoły odejdą , a zostaną Fabryczne zespoły . {Bez Biedolenia na koszty} I co z tego że Citroen ma więcej $$$ , tak samo jest w F1 - Dominowali McLaren , Williams , Ferrari , Renault , RedBull , A teraz Mercedes. To co Citroen i Mercedes mają się schować lub zmniejszyć budżet , ponieważ konkurencja nie ma tyle $$$. [ Rozwiązanie dał bym takie Zespół który zdominował Sezon , następny Sezon przystępuje z tym samym Podwoziem cało Rocznym np. w F1 Mercedes w 2016 powinien wystawiać bolid modelu 2015 , gdzie inne zespoły mogą zbudować nowy ]. Nic na to się nie poradzi że Zespół , zespołowi nie równy .
Podobne: WTCC potrzebuje odejścia Citroena wg Huffa




Podobne galerie: WTCC potrzebuje odejścia Citroena wg Huffa
Najczęściej czytane w tym miesiącu


Tapety na pulpit Citroen
Galerie zdjęć

.jpg)
Newsletter