Motorsport » Sporty samochodowe » DTM zmienia zasady użycia DRS na sezon 2015
Niemiecka seria wyścigowa samochodów turystycznych Deutsche Tourenwagen Masters (DTM) istotnie zmieniła zasady używania regulacji tylnego skrzydła (DRS) na sezon 2015.
Zeszłego roku kierowcy mogli 'otworzyć' tylny spojler, tym samym zmniejszyć docisk pojazdu i zwiększyć sobie szansę na wyprzedzenie rywala, jeżeli po przekroczeniu linii start/meta znajdowali się nie więcej niż dwie sekundy za nim. Teraz zawodnik będzie musiał jechać najwyżej sekundę za innym, ale jeśli mu się to uda, będzie mógł użyć DRS aż trzy razy na okrążeniu.
Dodatkowo zwiększono kąt otwarcia skrzydła z 16 do 18 stopni.
Zeszłego roku kierowcy mogli 'otworzyć' tylny spojler, tym samym zmniejszyć docisk pojazdu i zwiększyć sobie szansę na wyprzedzenie rywala, jeżeli po przekroczeniu linii start/meta znajdowali się nie więcej niż dwie sekundy za nim. Teraz zawodnik będzie musiał jechać najwyżej sekundę za innym, ale jeśli mu się to uda, będzie mógł użyć DRS aż trzy razy na okrążeniu.
Dodatkowo zwiększono kąt otwarcia skrzydła z 16 do 18 stopni.
źródło: autosport.com, fot. dtm.com
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
DTM zmienia zasady użycia DRS na sezon 2015
Podobne: DTM zmienia zasady użycia DRS na sezon 2015
DTM zmienia zasady użycia DRS i dociążania samochodów, daje przywileje techniczne BMW »
DTM: DRS zrobi różnicę na Brands Hatch? Kierowcy podzieleni »
DTM oficjalnie wprowadza DRS i miękkie opony »
DRS i miękkie opony spodobały się kierowcom DTM »
Podobne galerie: DTM zmienia zasady użycia DRS na sezon 2015
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć